Fotboll!

Yes jag var ju på match idag?...
Guess Whaat! ... Vi vann.

Matchen gick helt bra och jag är sjukt jävla nöjd med min insats. Redan efter typ 10 minuter så gjorde jag mål. Wiihii
Sen fortsatte det och jag fixade även 2 assister (Pass till mål) :)
Haha jag har aldrig sprungit så mycket på en match som jag sprang idag, fy fan.. Efter ca 70 minuter av matchen fick jag kramp i båda vaderna, fuck vad ont det gjorde! haha
Så jag fick inte spela mera sen för det skulle bara komma tillbaka och göra ont så . men jag är nöjd ändå :)

Efter matchen blev det ju så klart McDonalds, måste ju gotta mig själv efter den härliga matchen! :)

Resultat:

Norbergs Bk - Östansbo -  4-2



Händer idag då?.. Ingeting alls, jag ska sitta här hemma och bara tråka sönder typ vila eller något.
Älsklingen bestämde sig för att sova kvar en natt till hos hennes mormor. Det är så kul att se för dom kommer sååå jävla bra överens med varandra och då är min baby glad. När hon är glad är jag glad. Älskar dig!

Nä nu ska ja dra mig från datan, typ kolla film eller något. Någon som har sett "YES MAN" ? .. funderar på att kika på den.
Förslag på vad man kan göra en tråkig söndag?

ha det bra!

DAGENS LÅTAR

1-  Shawty Lo - Roll The Dice
2-  Rick Ross - This Is The Life
3-  Lupe Fiasco Ft Nikki Jean - HipHop Saved My Life

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0