Halloh

Shoo.
Älsklingen var här idag fy fan vad jag hade saknat henne.. vi har inte setts på 2 dagar typ men det kändes som 2 veckor hahah...Massa pussar fick hon iallafall :)

Ännu en gång kom jag med i Fagersta-Posten, fast denna gång var det om fotboll :)

I morgon blir det att vakna vid 9 tiden för att åka till Norberg med pappa, våran bil ska in på service på nån verkstad där.
Annars är det inget annat speciellt som händer i morgon... inte vad jag vet iallafall. Förutom att jag ska umgås med min älskling såklart..

Vet inte vad jag ska skriva mera nu men ni får ha en fortsatt go kväll.
Ha det bra


DAGEN LÅTAR

1-  Fat Joe Ft Plies & Dre - Ain't Sayin' Nothin'
2-  Kymani Marley - Wild Out
3-  Mims Ft Letoya - Love Rollercoaster

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0