Hej Hej

Tja.
Eftersom att det har blivit "inne" med att ha en blogg så ska ju självklart inte jag vara utanför.
Jag gör som alla andra och skaffar mig en egen blogg då...
Den ska inte handla om något speciellt egentligen, utan  bara handla om mitt tråkiga liv och saker som händer i vardagen typ om min underbara flickvän och Leija.
Min musik, min fotboll och allt sånt..ja helt enkelt bara för att jag ska kunna skriva av mig lite..
Man skulle kunna kalla det för "en sorts terapi" ..
Whatever...
Välkomen hit och släpp gärna kommentarer efter ni läst det gör det hela roligare :)
 


bloglovin

Kommentarer
Från: S a r a

Kul att du börjat blogga :)

2009-03-13 @ 01:12:47
URL: http://saaramarklund.blogg.se/
Från: Ftim

hahaha brorshan har skaffat e blogg lycka till:)

2009-03-13 @ 19:30:54
Från: Anonym

det är kul att läsa, man lär sej alltid nytt av andra! :)

2009-03-14 @ 16:41:00

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0