Helt Perfekt!

Jag tänkte att jag skulle summera dom här 2 senaste veckorna, Dom har varit helt okej faktiskt! :)

Tisdagen den 3/3 - Jag och älsklingen firade 4 månader tillsammans, grattis till oss!
Och jag älskar henne mer och mer för varje dag som går!
Vi gjorde då inget speciellt utan vi var bara hemma och hade myspys, det är skönt det också att bara ta det lugnt, kolla nån film eller något liknande!

Torsdagen den 5/3 - Lilla jag hade uppkörning för lastbil och gissa vad, jag klarde det helt felfritt och jag fick en massa beröm från läraren.
Nu väntar uppkörning för Lastbil+Släpvagn och när jag är klar med det är jag så gott som klar med skolan och kan hoppa av och börja söka efter jobb!
Gissa om jag blev glad när jag klarade uppkörningen? Ni skulle bara veta!

Idag då ..
Ja idag har jag varit i västerås med min älskling, Leija och min storebror.
Vi åkte dit endast för att byta ut min nya mobil som jag köpte för ca 2 veckor sedan.
Redan efter 5 dagar fick jag en ny mobil för den första gick sönder, den fungerade inte som den skulle.
Det var inte allt, ytterligare efter 5 dagar så åkte vi dit igen för att den nya som jag fick inte heller fungerade som den skulle. Ja jag tröttnade och krävde pengarna tillbaka, eller rättare sagt tur att jag hade min bror med mig det var egentligen han som skötte det mesta. Tack bror!
Jag fick pengarna tillbaka och så åkte vi över till Elgiganten istället för att handla på OnOff då hittade jag en ny mobil som jag ville ha, den var dock lite dyrare men det ordnade sig så jag köpte en ny Sony Ericsson W595i :)

Men nu är det så att jag ska stänga av den här datorn och mysa med min älskling i stället, vi är ensamma hemma eftersom att hennes föräldrar är ute hos någon vän till dom.

Slänger upp något mera inlägg i morgon eller något ha det bra så länge! :)

bloglovin

Kommentarer
Från: Anonym

Haha man saknar sin älskling ännu mer när du skriver om din :D

2009-03-14 @ 16:39:48

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0