Simhallen & Musikinspelning!

Tjena :)

Idag blev det simhallen med älsklingen och Leija, det var skit kul för Leija gillar verkligen att bada.
Ja och hon gilalr även att fika för hon åt kladdkakemuffins som vi tog med oss och dom är sjukt goda. Som sagt Min Älskling Kan Baka!

Yes nu har jag pysslat lite med något som jag inte har gjort på vääldigt länge. Jag har nämnligen fixat upp mina studio saker och så har jag faktiskt spelat inte lite musik :)
Det var ingen bra låt men jag spelade bara inte lite (en vers) till en kille som heter Robin.
Ja tänkte lägga ut min vers på youtube så kan ni lyssan därigenom men jag orkar inte göra det just nu men kanske senare ikväll :)

Det var skit kul att hålla på så nu fick jag en sån där liten kick och kanske kanske skriver en text och kör en seriös låt som ni kan få höra sen. Jag måste ju spela in en låt om min käraste underbaraste finaste älskling! jag har faktiskt lovat henne, hon skulle ha fått en i Alla-Hjärtans-Dag present men det blev aldrig av så nu får jag göra en ännu bättre så att hon blir glad glad! :)

Nä nu ska ja dra mig från datan och kanske röra mig hem till älsklingen :)

Studion
Mixern och Micken
www.znapmusic.com/eggah/

bloglovin

Kommentarer
Från: Cattis

Är det till Robie (robin egnefors) som du spelade in lite tilL?

2009-03-28 @ 14:04:21
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0