KALLT!

Igår bestämde jag mig för att dra ihop ett litet gäng och dra hem till Ali för att titta på Sverige - Portugal matchen.
Gaalet najjs var det. Jag Ali Ahmed Siamak & Alis pappa var ju också med. Haha.
Det blev massa chips, dricka popcorn och allt möjligt fanns det där så det var chillnaani.
Efter matchen så bestämde vi oss för att dra ut och bara typ gå runt och lite sånt sånt, vi kom ut ungefär vid 12 tiden och vi var nog hemma runt 5 på morgonen nångång..Vaknade typ klockan 11 så jag är inte speciellt pigg precis!
Men fyyyy fan vad kallt det var, jag tror nog att jag höll på att frysa av mig fingrar och allt på hela kroppen, mina fingrar var typ isbitar när jag kom hem. Haha
Tackar till Ali, Ahmed & Siamak för match tittandet men Siamak var tråkig och drog hem redan vid andra halvleken ju.. Dissare!

----------------------------
Idag.
Baby sov över hos sin vän Malin så hon var inte hemma förän vid typ 1 tiden men jag drog hem till baby vid typ 3 eftersom jag var hemma och städade lite. Vi åkte bara ner till stan en sväng så hem igen.
Sen tog vi med oss Leija hem till mig i några timmar och jag tror Leija älskar att vara hos mig faktiskt :)
Varför skulle hon inte älska My Place liksom jag menar min mamma är inte snål mot Leija. Hon får alla möjliga sorters godis, drickor ja i stortsett allt som går att äta. Haha
Ja senare så gick vi tillbaka till baby för att lämna Leija hon skulle lägga sig och sova. Sen så drog vi över till my place igen för baby ville leka frisör. Hon skulle Platta mitt hår och hålla på och styla upp det nu innan jag hinner klippa bort det.
Klipp tid på Tisdag! :)

Ja klockan börjar bli ganska så mycket så jag ska nog ta och dejta sängen nu. Känner att jag behöver lite sömn om jag ska orka med fotbolls träningen i morgon och att orka gå upp överhuve taget!
Blev ju bara några timmars sömn inatt.. Svårt att sova av någon anledning...


"jag önskar att jag aldrig gjorde som jag gjorde och jag är jätte ledsen för det och det vet du.
Du är nog minst lika ledsen för det du gjorde men gjort är gjort så vi låter det rinna ut i sanden.
Glöm bort det där och bygg ihop alla bitar igen så blir allt som vanligt"
Dagens mening " Titta aldrig bakåt för då kommer du aldrig att kunna gå framåt"




God natt på er <3

KVÄLLENS LÅTAR

Baba Trodon Ft. West Style, Gjakoman - Qik Shtepiake
Chamillionaire - Void In My Life
Chamillionaire - Get It Understood



Älskar Dig Över Allt
Annat På Denna Jorden<3
nadja


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0