Media!

Underbart väder? Skojja inte! ;)

Yes, idag blev det inte som jag skrev igår att ja skulle ut och övningsköra lasbil+släpvagn, det blev ändrat så jag fick göra klart 3 "repetioner" på datan istället,klarade alla 3! men sen kuggade jag på "teoriprovet för släpvagn istället!. AJ-AJ!

Min överskrivt ( Media) ?
Ja i morgon ska ju jag vara med i Fagersta-Posten , om dom inte har hunnit ändra sig då. Haha
Japp en artikel om lilla mig och min musik i fagersta posten.. aa man lär ju börja nånstans ;)
Läs den i morgon. hihi

Nä nu ska jag sätta mig ute på balkongen och njuta av solen... kanske dra hem till min bror för jag har inget att göra just nu..
Hörs sen Pz`n Out!

Dagens Låt -

Chamillionaire - No Way


Ali & Jag

bloglovin

Kommentarer
Från: sofia

Just det, du & Leija verkar ju komma bra överens iaf :)

2009-03-19 @ 14:39:14
URL: http://rosaconverse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0