Mekaniker :)

Ja idag har jag faktiskt varit duktig och lekt lite bilmekaniker. Hihi

Idag skulle jag och Ali byta bromsbelägg på våran bil, det gick super bra.
Förutom när jag var typ 1 sekund ifrån att få dampattack på bilen eftersom att däcken vägrade lossna när vi skulle ha bort dom.Det kan vara en fördel att få bort däcken om man ska in till bromsarna ;)

Det gick så långt att vi åkte runt i bilen med halvt urdragna hjulbultar (däcken kunde faktiskt ha lossnat när vi körde) livsfarligt? Japp!
Men lärarna sa att det var ett smart tips ifall att däcken har fastnat, Det funkade iallafall :)
Nu funkar bilen superduper perfekt ;)

Senare på dagen drog jag och Ali till statoil och bara satt där på bänkarna och drack dricka typ för det var ju sååå varmt ute idag :)
Sen drog vi vidare till en pizzeria då även min syster fick följa med och äta, det var gott gott!

Kvällen då?..
Ja den har inte varit så händelserik faktiskt. Var inte med älsklingen idag eftersom att hon ville vara med sina vänner och det var bra för hon är faktiskt aldrig med dom, jag tror att jag snor upp all hennes tid?.. Sorry baby <3
Iallafall så fick jag låna Trazans lilla Ferarri så jag och Ahmed åkte runt lite, fick även träffa min älskling i typ 2 minuter eftersom jag skjutsade hem henne.
Nu sitter man hemma helt ensam och ska nog lägga sig och sova, måste ju vara pigg till skolan i morgon då jag ska ut och övningsköra med lastbil+släpvagn, bäst att vara vaken då :)



Dagens Låtar

1-  Slim Thug - I Run
2-  Young Buck Ft Blood Raw - Talking Money
3-  Filosof - Håll Min Hand


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0