Promenad!

Mina händer fryser sönder!
Ali och Ahmed ringde tidigare idag och frågade om jag ville följa med ut och gå runt lite, så klart jag hånkade på!
Men jag tror dom inte har förstått vad ordet "Liten promenad" betyder... runt hela Fagerstaser inte jag som en Liten promenad..eller har jag fel?.. Fagersta är inte så stort men det är fan stort när det gäller att gå Haha..
Okej inte runt hela Fagersta men långt som fan iallafall,Haha

Var ju en sväng till baby och det var myysigt, jag saknar henne på en gång när vi säger hejdå.. kärleeek baby!
Drog och köpte lite godis och så nån tidning som var ganska så spännande.... haha :)

Nä nu ska ja lägga mig i sängen och ringa baby, får inte bli en sen kväll idag för då orkar jag inte spela matchen i morgon.. Wish me goood luck ? ;)

NADJA KARJALAINEN, JAG ÄLSKAR DIG<3
Du betyder verkligen allt för mig, så otroligt glad att just du är min!
Du & Plutten för alltid! (L)

Haha Leija!


KVÄLLENS LÅTAR

1-  Nelly Ft Snoop Dogg and Nate Dogg -  L.A.
2-  One Less Reason - A Day To Be Alone
3-  Prop Dylan Ft Promoe & Caribinghi - Top Of The Top

GO NATT!


bloglovin

Kommentarer
Från: mirre

Lycka till=)

2009-03-21 @ 23:53:58

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0