Rubrik

HäjHäjHäj.

Har legat och kollat på film men det blev inte "yes man" som jag hade tänkt att titta på istället blev det "Sould Men" tror jag den hette... Den var faktiskt helt okej. Lite smårolig här och där fast det bästa med hela filme var att Samuel L Jacksson var med i filmen. Anser att han nog är den bästa skådespelaren. Så jävla skön stil i sina roller. Ja, han och kameran är nog bästa vänner ;)

Den filmen får ändå bara 3/5 * av mig :)

Sanningens Ögonblick?..

Helt ärligt vad ställer dom för frågor egentligen?..
Kan dom inte ställa typ normalare frågor, jag menar frågan han kommer att få i nästa program?
"Har du under senare i ditt vuxenliv haft sex tankar om din mamma" ??? Halllåå?
Han verkar vara konstig den där killen som sitter och blir utfrågad så jag tror nog han kommer säga Ja på den frågan.
Men ah det är ett rätt så roligt program att titta på men bättre frågor kan dom väl ändå ställa tycker jag! Pinsamt!!

bloglovin

Kommentarer
Från: evelina j

de e ju dom frågorna som e kul. det ska vara pinsamt!

2009-03-22 @ 23:12:23
URL: http://evelinajonsson.blogg.se/
Från: mirre

sanningens ögonblick är sjukt. Men det gör ju frågorna efter hur de har svarat ja på frågor så de flesta är ju sanna. Därför det är sånna där sjuka frågor för de är sant ofta. Helt sjukt att människor sitter där o svarar på sånt där framför sinna flick/pojkvänner eller familj osv. men de finns ju folk till allt =)

2009-03-22 @ 23:25:02
Från: Elin

Jag håller med dig helt! Det är sjukt att dom ställer sådana frågor. Ska se nästa vecka. Undrar om han har haft sextankar om sin mamma ;) haha. Egentligen är det ganska intressant, och roligt. Men man måste ju ändå ha kvar nått slags värde efter programet, haha!

2009-03-25 @ 17:00:44
URL: http://eliinkoivunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0