Sjukhuset

Ja igår så sov jag ju över hos älsklingen, vi gjorde inget speciellt utan vi mös bara och kollade på tv.
Av nån anledning så var båda sjukt trötta redan vid kl 9 på kvällen, så vi gick upp och la oss vid halv 11 ungefär och båda somnade på direkten haha!
Jag skulle ha vaknat på natten för att hämta Nadjas föräldrar från en fest som dom var på men tror ni det gick att gå upp? Nej nej , så dom tog en taxi hem.. Känner mig lite taskig för att dom fick betala en taxi när jag ändå var hemma och nykter så kunde jag ju ha gått upp för att åka och hämta dom .. haha

Nu sitter jag hemma, har precis duschat och gjort mig iordning för snart bär det av mot Västerås sjukhus.
Ska dit till någon "bröst kirurg" och kolla en liten knöl som jag har haft i bröstet. Det är nog inget farligt men man blir orolig iallafall för den har ju varit där i ungefär 1 år.. Förhoppningsvis tar dom bort den och det vore skönt för den är rätt så störande ibland.
Det blir nog bra efter besöket :)

Det tråkiga är ju att jag missar fotbollsträningen idag, men det är ju inte hela världen precis...

Nu ska jag klä på mig och äta något innan jag åker ha det bra så länge Pözz Pözz!  

bloglovin

Kommentarer
Från: Sandra

Söta ni är du och Nadja :)

Hoppas det fixar sej för dej! :)

2009-03-14 @ 16:38:42

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0