Trött!

Jag är nog bara föööör trött tror jag!
Jag har inte gjort något speciellt alls idag men ändå är jag så sjukt trött! Varför?

Sov över hos baby, gick upp tidigt för att köra Leija och Nellie till dagis men gissa om det var jobbigt att gå upp så tidigt?
Fyfan, jag var så trött att jag glömde vart vi var på väg så jag körde fel 2 gånger på väg till dagiset. Haha!
Efter att vi släpt av dom på dagis så åkte vi hem och la oss igen, så vi vaknade typ halv 11 eller något sånt..
Jag menar jag fick ju ändå sova länge men ändå är jag så trött? vad är feeeelet?.
Åkte iallafall till skolan en sväng som egentligen var helt onödigt, gjorde inget speciellt där heller förutom att fika som vanligt då..
Sen hem och väntade tills älsklingen och Leija hade tid att gå ut och gå en sväng. Japp det blev en rätt så kort sväng men det var skit fint väder ute, Klart man inte missar chansen att gå ut och gå då!

Ja något mera nämnvärt har jag inte gjort så jag tar nog och stänger ner det här och lägger mig istället!

     Leija  Haha :)

bloglovin

Kommentarer
Från: sofia

tycker det är sjukt starkt av dig att bli tillsammans med Nadja trots att hon har barn! Många i din ålder skulle bli skräckslagna! Good work :)

2009-03-18 @ 23:02:22
URL: http://rosaconverse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0