Sorry för...

Sorry för att jag inte har skrivit på typ 2 dagar typ men jag har typ inte orkat ...

Igår så sov jag över hos baby och därför skrev jag inget igår kväll men jag kan ju inte skriva varje kväll. Right? ;)
Vi gjorde inget speciellt igår så därför blev det en tidig kväll igår typ strax efter 10 eller något sånt..
Nadja färgade iallfall håret och det blev skiiit snyggt hon passar verkligen i brunt hår. Men min älskling är snygg i allt ändå så ;)

Idag- Ja idag har jag, älsklingen, Leija och Nellie varit i Söderbärke för Nadja ville till sin farmors grav och tända ett ljus. Medans vi ändå var där inne på Ica och köpte ljus så köpte vi alla glass och satt i bilen och åt. Gott var det för det var längesen jag åt glass faktiskt. Anledningen till att jag inte ätit glass på länge är ju för att glass äter man på sommaren inte på vintern och idag var det lite halft sommarväder så därför var glass ganska så passande!

Idag kom jag med ett skit bra förslag, Jag,Nadja och Leija ska till simhallen i morgon och det ska bli kul för Leija gillar verkligen att "BADA" Hon kan tilloch med nästan säga ordet BADA.


Jaja nu orkar jag inte sitta här och krysta fram ett halvkasst inlägg så jag väntar med att skriva något tills att jag har något bra,vettigt och intressant att skriva så det blir roligare att läsa.


God Natt På Er

DAGENS LÅTAR

Chamillionaire - All I Got is Pain
Fat Joe Ft Jackie Rubio - Cocababy
Eminem Ft Big Proof - Lets Get It On

Älskling<3

Leija<3

bloglovin

Kommentarer
Från: sandra

hej, fin tjej du hittat. Men nyfiken som jag ä, så tänkte jag fråga en sak. Behandlar du Leija som om hon vore din dotter på riktigt? eller hur är ditt förhållande med henne? :))

2009-03-27 @ 07:47:14

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0