Wihii

Halloj!

Sitter här och väntar på att baby ska komma hit för vi ska ut och gå en liten promenad..Bara för att få lite luft, kan ju inte sitta inne hela dagarna.. :)

Wihi, tidningsartikeln om mig var faktiskt ganska så bra. Timmen upp för F-Posten!
Man kände sig som en liten småkändis idag när man var ute , för alla sa hela tiden något om artikeln. Haha..
Så en lärare plastade in artikeln, det som hadlade om mig. Tack Sven-Erik ;)

Ja fan ska man mera skriva då?.. ja inget speciellt har hänt idag..haha har även kommit på att jag har rätt så enformiga dagar.
Alla dagar ser precis likadana ut, som om det är inprogramerat liksom..
Vakna -> Skolan -> Hem -> Älsklingen - > Träna...
Börjar kännas så jävla enformigt... något roligare måste börja hända.. typ åka nånstans oftare och bara göra något annorlunda.. tips?..

Jag menar ju inte att det är tråkiga saker, jag älskar att vara med min älskling och att träna och allt det där men lite för enformigt nu..
GE MIG TIPS!

----------------------
DAGENS LÅTAR

Red Cafee - Hottest In Da Hood
Play-N-Skillz Ft Jay-Z - Check'n My Fresh
T.I. Ft Akon - Hero

tidningen!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0