Behind Enemy Line, Colombia!

Jag är sååå sorry för att jag inte har orkat skriva lite update här, men bloggen är ju inte direkt det första jag tänker på när jag vaknar.. Här skriver jag när jag har tråkigt eller behöver skriva av mig ibland =)

Det har hänt en del saker dom senaste dagarna faktiskt.. Det har bland annat varit våryra här i Fagersta, sen så har jag varut ute och fiskat och sånt.. jag orkar helt ärligt inte skriva mera detaljerat.. kanske skriver ett inlägg sen och så drar jag in ett par bilder från våryran och fisket..
Leija hade iallafall skit skojjigt på våryran och det är ju ett plus! ;)

Behind Enemys Line, Colombia!

Jag hade en aning tråkigt tidigare så jag bestämde mig för att styra upp en liten film-tajm så jag gick självklart in på the-big-site och tankade hem en film, "Behind Enemys Line, Colombia" hette den!
Den var sjukt jävla bra tycker jag, eller så var den bara bra som fan för att jag inte har kikat på så mycket film nu på senare tid så det var nog därför den kändes så bra =)
Den får iallafall 5 PLUS av 5 möjliga från mig, SE DEN!


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0