.

Här sitter jag och väntar på att klockan ska bli typ 5 i 5 så jag kan dra iväg till Ok och bli uppplockad så vi kan åka till matchen i Västerås..

Jag kan ju skriva lite här så tiden går..
Jag saknar min underbara flickvän som jag inte träffat på hela dagen(Det är ju inte lång tid men jag saknar henne så fort vi sagt hejdå ibland) =)
Jag har inte hunnit vara så mycket med henne denna vecka som har varit och jag känner mig som en dåligpojkvän för det eftersom att fotbollen har tagit såå jävlam ycket tid den här veckan. Jag kan int göra något åt det eftersom vi har haft Serie matcher, och Cup match så blev det rätt mycket, men bättre blir det. Nästa vecka blir lugnare då ska jag spendera massor av tid med henne.
Nadja, jag älskar dig! <3

Var till sjukhuset idag och kollade upp en sak som har med näsan att göra,det lät inte bra..
Mina "näskanaler" eller fan dom hette har blivit trånga och då ska dom göra en liten operation för att breda ut det där igen så det blir bra, senare iår.
Det fanns en enkel operation och en svår, så jag ska iväg till västerås och ta massa tester med en apparat så dom kan avgöra vilken av operationerna jag behöver för att det ska bli lätt..
Det är allmänt jobbigt när man spelar fotboll och inte kan andas riktigt genom näsa och man bara andas med munnen då blir man trött snabbare och det är jobbigt! Samt när man ska sova så hoppas det blir bättre bara.

Onödigt inlägg igen men jag hade som sagt väldigttråkigt så jag skrev nå skit nu :)

Ha dt bra , önska mig lycka till för matchen då :)

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0