Fiskelycka...NOOOT!

Fiske lyckan var inte alls på topp idag efter min fiskevända med Ahmed..
Det var säkert han som tog med sig all otur ner till semla så nästa gång ska jag ta med mig min älskling och se om det gör saken bättre.
Det blev ingen fisk alls idag men det gör inget, nästa gång tar jag upp 2 st istället :)

Nu har jag preis ätit lite mat för jag ska strax åka och träna, om jag ska vara ärlig så är jag inte ett dugg sugen på att träna. Jag känner mig helt trött & seg, kan vara för att jag har sovit så konstiga tider dom senaste nätterna.. Somnat sent, vaknat sent eller somnat ganska sent och vaknat tidigt... Hur som hellst så ska jag snart träna sen ska jag hem och kolla på Fast And Furious (Den nyaste) den verkar heeel skön, jag satt och kikade genom den lite snabbt bara för att se om jag hade fått hem den emd bra kvalite och så och den verkade såå bra, Vin Diesel gör filmen bra!

Nä nu ska jag dra mig från datan för att packa sen vidare till Norberg och träna, PözzHeej!


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0