Flicksen!

Blir inte så mycket skrivet här när man har något att göra om dagarna!

Igår 
 
Börjar med att vädret var det finaste på sjukt jävla länge så klädes plaggen bara flög av, fatta inte fel nu , men ni fattar vad jag menar :)
Jag,baby&Leija var ner till stan en stund igår för jag behövde köpa ett par tofflor, det är verkligen jätte skönt att ha ett par såna som man bara drar på sig och kan vara barfota. Det är chill!
Vi kikade runt på InterSport och vi hittade ett par skor till Leija som hon bara måste köpa, det ska ja fan styra upp. Ett par Nike Sneakerz, skit söta var dom!
Jag passade på att bjuda flicksen på glass i det fina vårvädret, men jag själv åt ingen glass eftersom man måste tänka på vad man äter/dricker dagen innan match. Vi drog oss hemåt så leija kunde sova en stund och jag&baby la oss på hennes gård och solade, det var skönt som fan. Men jag blev rastlös ganska så snabbt så det slutade med att jag hjälpte ronny med staketet istället. Haha!
Senare på kvällen så blev det grill-grill, hamburgare mm och det var galet gott.
Baby ville att jag skulle sova över hos henne så javisst gör vi det, det blev en rätt tidig kväll eftersom att båda var trötta som fan, vi mös lite och bara låg och pratade om gamla saker, typ hur vi träffades och så. Haha<3



Det här är en egenskap man har när man är "invandrare" då kan man göra så här!
Dreads På Ben-Håret! HAHA


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0