Kvällspromenad

Pissig dag i Avesta skolan, jävla trucken jag skulle köra hade gått sönder så det blev inget. Läraren skulle ringa när dom hade lagat den så jag skulle få köra upp en annan gång istället!
Senare så drog vi över till Norberg och hade en rätt slapp träning, vidare hem och träffa min älskling. Vi gjorde inget spec men jag kom på iden att ta en kvällspromenad jag orkade verkligen inte sitta inne och bara sitta. Vi gick bara ner till stan och sen hem igen, vi tog med oss hennes hund också så han fick lite luft också =)

Jag orkar inte skriva något mera nu för jag är faktiskt dö-trött just nu, jag har haft träningar/matcher varje jävla dag den här veckan och det är inte slut än, match i morgon sen söndag .. Ah jag vet inte hur jag ska klara av det här, jag säger bara en sak, min kropp har börjat säga ifrån, Näsblod lite då och då som bara börjar rinna, det är ju inte bra.. Min fot kommer inte hålla myxcket mera än matchen i morgon,om ens den, mina benhinnor började kännas idag efter träningen, Ja jag skan og be om att få nån veckas vila efter denna veckan är slut! Om inte så ska jag iallafall ta det lugnt som fan hela nästa vecka!

Ah god natt på er jag orkar inte skriva , ursäkta alla stavfel men , Hjur jagh ähn sthavar shå fhörsthår ni vhad jahg mehnar!
P'Z


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0