Match.

Blir att ta det lugnt här hemma i några timmar framöver eftersom att min älskling är i Avesta och ska handla kläder typ. Jag var till skolan i Avesta idag på morgonen och hade en liten "uppkörning" för truck kort, det var ju inte direkt svårt att köra den där banan men dom vill ju testa så att man kan iallafall, och jag klarade skiten på första =)
Så nu har jag sagt hejdå för alltid till lärarna på transport så dit behöver jag aldrig mera åka, nu är det bara nån enstaka grej kvar i Fagersta-skolan sen så blir det hejdå till dom också, puss till dom! :)

Match idag.
Jag trodde att jag hade dragit på mig tillräckligt med gula kort tidigare så att jag var avstängd till denna matchen idag men så var det inte, Visar berättade igår att jag inte var avstängd eftersom att någon i mitt lag hade fått det gula kortet jag fick =) Så nu ska jag sitta här hemma och ladda lite inför matxhen ikväll som spelas på Malmheden i Norberg då vi möter Ransta IK.

Jag vet inte riktigt hur matchen kommer att sluta men vi harj u inte vunnit något i serien än men jag hoppas att vi lurar Ransta på 3pinnar(3poäng för vinst) idag.
Visar är inte med på planen idag eftersom att han har bal idag, så vi förlora en bra anfallare :(

Kom och kolla på matchen idag!
Matchstart : 18.30
Norberg!



Idag är det Man Unt - Barca ;)
Barca vinner!


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0