Norbergs BK - IK Oden 1-4

Idag fick malmheden besök av IK Oden från Västerås,dom kom för att vinna och det lyckades dom göra också.
Norberg ställde upp med den vanliga startelvan, jag minns inte riktigt vilka som startade. Men redan efter bara en stund in i första halvleken så får Lövdahl rött kort? skulle han ha haft det är väl den stora frågan. Hur som helst så var det en väldigt tråkig händelse eftersom att vi inte har råd med sånt, vi är en väldigt tunn trupp just nu. Norberg hänger inte alls med i början kändes det som så Oden tog vara på chanserna och drg in 2 mål. Efter ett tag kändes det som om att hela laget hade tappat humöret för fotboll men vi visade motsatsen så vi började spela boll! Men det höll inte så länge, ännu en gång fick vi en seg-svacka och dom kunde göra mål igen!
Efter halvleks pausen så höjde hela laget sig och vi stod emot dom ganska så bra, skapade lägen och ett par anfall. Vilket fall som helst så lyckades dom ställa sifrorna till 4-0 och det var ju verkligen tråkigt eftersom att klockan tickade och matchen började närma sig sitt slut. Men Danne-Kingen skulle visa att han var där för att spela fotboll så han gav sig inte förens han fick näta en gång för att spräcka nollan för deras målvakt. Duktigt Danne Hjelm!
Ett + till dessa som försökte fast det gick tungt!
Visar
Molle
Danne

Ego? Men jag tycker att jag var värd ett stort plus för min individuella insats, jag verkligen slet idag och kämpade. Jag ville göra mål,Danne lika så , kämpade som fan men han fick göra mål till skillnad från mig. Jag ville vinna men det verkade som om att dom andra i laget inte ville det och det kändes tråkigt. Jag jobbade stenhårt i genom hela matchen så efter ett tag blev jag så trött att jag var tvungen att sätta mig ner och bara andas ut en stund, men kort efter det så blev jag utbytt, jag gjorde ändå ingen nytta på planen till slut när jag knappt kunde röra benen! 

-----------------------------
Dommaren? Ja jag vet inte om han hade fått sin dommar-licens i corn-flakes paketet eller något liknande. Han var verkligen inte bra, han gav oss ca 6-7 gula kort + ett rött?..
Varken vi eller publiken gillade honom så den dommaren fick höra mycket klagomål från våra fans...Dom hördes idag jag lovar!
"JÄVLAR DOMMAR JÄVEL" var en som skrek ganska så högt och det blev livat! HAH .... Bryshan! ;)

Nu så orkar jag inte skriva så mycket mera, jag fick nämnligen en armbåge rätt över Ögat/Näsbenet så jag har verkligen ont i huvudet nu, jag har istortsett bara legat och tagit det lugnt sen jag kom hem.
Nersparkad blev man också och sen små tacklingar som gör ont när man blir träffad på något ben,typ höft benen eller smalbenen(där benskyddet inte skyddar)
Ska ta och vila upp mig till nästa match som är på Tisdag mot Kurdiska FF i Västerås (VLT-Cup-Match)

MålSkytt - Danne Hjelm
Assist - Visar

Btw - Danne Var Kingen I Dag!

GOD NATT! <3

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0