Ohwee!

Ohhweeee, ännu en förslust från mitt lag. Man kan ställa sig frågan, Vad håller vi på med? Vi har fått spö med 4-1 i typ 3 matcher i rad...
Trsist men fan ska vi göra, hade inte min bästa fotbolls dag idag på planen. Gick väldigt tungt för mig,jag sprang knappt något,missade markering mm men men, man kan inte alltid vara bra!
Nog om matchen..

Just nu sitter jag och kollar på hockey, VM-Finalen Ryssland - Kanada. Jävlar vilket tempo det är i matchen, just nu står det 2-1 till rysslan som är på väg att bli VM-Mästare.  Än är det inte slut, det är bara period 2 så det är ju en hel period kvar att spela. Jag passade på att skriva lite nu i periodpausen, men nu börjar det igen så nu ska jag dra mig till sängen och ligga där och kika klart matchen.

Pz bre! =)

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0