Pinsam Förlust!

Kurdiska FF slog oss på straffar i VLT-Cuppen! Helt ärligt så kändes det lite pinsamt att vara på planen just under matchen. Det finns ingen bortförklaring alls till matchen, men det jag kan skriva lite om är att vi kanske inte hade våran bästa dag, men så har jag ju skrivit efter dom andra förlusterna vi har haft också så det känns uttjatat att skriva så igen.
Kurdiska hade inte mycket lägen men dom gjorde inget spelmål utan dom tog och satte en utav deras "bonusstraffar" så den satte dom efter att målvakten först räddat straffen men släppte returen rätt ut till straffskytten som kunde lägga in den i mål på returen. Trist men sant men vi har åkt ur redan i första matchen, men ska inte vara helt negativ heller, det kanske var bra att vi åkte ur.
För vi har inte den trupp som behövs till att kunna spela så pass många matcher hela tiden, vi har knappt ett lag till Serie-Matcherna. Vi håller inte för att spela flera matcher i veckan + träningar, det blir för mycket och det leder till massor av skador och liknande..
Förlusten var tråkig men kanske var bra ändå så vi kan koncertrera oss på Serien iställe? Vi möter seriefavoriten Irsta på borsta plan, det kommer bli tufft men bara kämpa på!
Btw så missade jag min straff igår, duktigt va? :) Haha.

Martin(Målisen)
Danne
Adde
De 3 spelarna får plus-betyg av mig för deras insatser! :)

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0