Regn :(

Regning dag idag, tråkigt!
Ena dagen är det sol, andra målningt den 3dje är det regn.. Haha.
Baby ringde och väkte mig idag, det var lika bra så jag kunde gå upp och dra ner till skolan och köra lite gympa. Jag kom ner till skolan och var på väg till gympan för att bya om, då ringer dom från DHL och säger att däcken&fälgarna har kommit och han står utanför mig. Idioti för hon ringde 2 dagar innan och sa att dom skulle kolla mellan klockan 3-5 så jhag tänkte att jag hinner ner och ha gympa i ca 2-3 timmar men så blev det inte. Snabbt hem så att ingen skulle hinna ta däcken för han ställde dom i trappuppgången,och ännu en gång blev jag sur, jag sa att han skulle bära upp dem och ställa dem utanför min dörr men så blev det inte. Han ställde dem nere i trappen.. Här jag bor är det stöldrisk på högnivå! Så jag blev sur för 3dje gången eftersom att jag fick springa upp och ner 4 gånger för alla trappor. Jävla DHL.

Fick höra att jag bara har 2 valfria gympa lektioner och en Orientering kvar. Allt det fixar jag i morgon jag orkar inte åka ner nu idag så i morgon fixar jag det! :) Duuktigt av mig själv! :)

Nu ska jag lägga mig och vila en stund.. Har fortfarande ont i hela huvudet sen smällen igår på matchen.

Ha det bra!
(Ganska så onödigt inlägg men jag hade inget annat att göra här vid datan så det fick bli ett onödigt inlägg)


bloglovin

Kommentarer
Från: Elin

Så är det här i sverige. Skitväder året runt, bah! haha.

2009-05-06 @ 14:41:37
URL: http://lifeaboutelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0