Sämst!

Ohhhh vad dryygt, fälg företaget har skickat fel fälgar, jobbigt men nu har dom iallafall skickat hit nya som ska vara rätt och så får vi skicka tillbaka dom som var fel.. Jag menar det var fel Bultcirkelmått, inte fälg..

Match idag.
Yes idag är det Norberg som gästar Kurdiska FF i VLT-Cup match. Eftersom att dom är 2 divisioner sämre så får dom ju så klart 2 straffar som dom får ta när dom vill under matchen.
Ska ladda upp lite nu inför matchen, avfärd ca 17.00. 
Vilka nätar idag då ? Jag tror

Visar - 1 mål
Molle - 1 mål

Resultat ?  jag chansar på 3-2 till oss! :) Önska oss lycka till då!
Hoppas det annars blir jag sur och det är inte bra för då går det ut över alla andra och då blir alla bara griniga på mig.. Hehe! xD

Ha det gött!

Förresten, vart har alla som kommentarar tagit vägen? :O Inte sett en kommentar här på bra länge, ändå har jag flera läsare än förut?.. :S

bloglovin

Kommentarer
Från: Savolainen -

Vaddå två straffar? Vad ska det vara bra för?

2009-05-05 @ 15:46:32
URL: http://saavoolaiinen.blogg.se/
Från: Elin

Lycka till! :)

Hoppas ni vinner (:

2009-05-06 @ 14:40:16
URL: http://lifeaboutelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0