Sverige i VM-Final?

Kom hem från matchen för en stund sen och så han jag kika hockeyn men den var i slutminuterna så jag han bara se det sista målet som gjordes ( 3-1)-målet
Nu är dom i semifinal, någon som tror att dom kommer att lyckas ta sig ända till final?
Kanada väntar som motståndare i nästa match, sen vinner dom den så är dom i final.
Hoppas dom vinner hela VM då blir det lite fart på svenska folket och det blir lite livat i städerna! =)

NOrbergs Bk hade inte lika tur i sin fotbolls match som sverige hade i sin hockeymatch, Vi fick spö med hela 4-0.
Man märkte klart och tydligt att dom var mycket bättre än oss så det sket sig.
Irsta van med 4-0 så ... har inte så mycket att säga om matchen förutom att jag sträckte min ljumske typ så nu har jag bara allmänt ont så kommer säkert vila nästa träning.

Nu ska jag sova för jag är skit trött och orkar knappt skriva här.
God Natt!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0