Tid Med Älsklingen<3

Oh en sak jag hade saknat, att umgås med min älskling!! Varenda minut var underbar med henne idag och igår..
Jag sov över hos henne eftersom att jag ville ha lite tid med henne nu när vi inte träfats så mycket på hela veckan och daaamn vad jag hade saknat att hålla om min babygiirl. Det får inte hända igen att vi är utan varandra på lång tid, frågan är hur det kommer gå när jag drar över till  Kosovo i några veckor...? Det sägs att man inte kan dö av att sakna, men frågan är om inte det är osanning?...Det visar sig om vi lever i Augusti eller inte, Haha.

Det blev en sväng ner till stan idag för vi blev sugna på godis och så ville vi bara ut och gå en sväng,samt att Leija kunde leka vid parkens lekplats. Hon klagade inte på lekstunden hon fick eftersom hon sprang,klättrade, hoppade på alla byggen som fanns! Hon är söööt söööt!

Nu är jag här hemma, ska snart dra på mig en skräck mask och bege mig till skogen här i närheten, jag ska nämnligen skrämma skiten ur några barn.. En kopis dotter fyller år så dom har kalas och vi har planerat att lura ut dom i skogen så vi kan skrämma dom.Skojj Skojj!

Hoppas bara inte att det kommer ut nå riktiga spöken så att vi vuxna blir rädda själva!  Baby vågade knappt gå in i skogen igår natt efter att jag lurade henne om att nån hade hängt sig själv där.. Hahah! (L)

Ha det bra så länge! Pzx


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0