Träning/Promenad/Våryra :)

Träningen gick skit bra för mig och fy fan vad skönt det kändes!
Foten gjorde lite ont i början sen så kändes den inte så mycket mera, bara när jag sprang fort så gjorde det lite ont. Jag hade en period för nån månad sen då det gick skit bra med min fotboll och sen försvan det, men nu känns det som om att det är på väg att komma tillbaka igen. Jag var verkligen grym idag(låter som om att jag skryter men det gör jag inte) Men hur som hellst så kändes det skit bra på planen idag och jag hoppas det håller i sig nu så vi kan börja VINNA lite matcher.. =)

Det blev en liten promenad med min syster eftersom att vi hade tråkigt hemma. Vi tog på oss skorna och kolarbyn blev vårat mål, när vi väl kom dit så blev vi kvar för alla från granngården(Jägargränd) var där och fiskade. Jag testade att meta och tänkte "alla i hela världen kan väl få upp en abborre eller mört... Jovisst, jag försökte och försökte men det ville sig inte! På med ny mask och försöka igen... ville inte.. Hittade en degklump så jag tänkte " mört älskar deg"  Jo men eller hur, dom nappade men vägrade följa med upp. Jag kände mig så värdelös så jag la ner och vi gick hem! Haha!

Våryran i morgon, karuseller och lite annat här i Fagersta..
Jag baby & Company ska ut och bara kika runt bland alla stånden, Leija ska väl få åka nån karusell också =)


Nu ska jag ge mig ut till köket och skrapa fram något sött att tugga på och fylla upp glaset med cola för sen är det film-dax. Filmen heter  Fast & Furious, jävlar vad bra den verkar.
Ha det så bra så länge!


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0