Underbart Väder!!

En sen morgon blev det,  vaknade typ 11 ungefär sen så gjorde jag mig iordning för babys och hennes familj kom och hämtade mig för vi skulle ner till stan och handla lite saker.
Vädret är ju UNDERBART!!!!!<3
Först blev det Pickabo där dom handlade lite sa ker sen så drog vi över till Smycka där baby skulle spendera presentkortet som vi gav henne igår på hennes födelsedag, plus att jag köpte en "berlocker"? till hennes armband, hon fick ett E <3

Nä nu ska ja dra över till Norberg och få lite behandling av Per-Åke Dömstedh för jag är så jävla duktig så jag har sträcks min baksida av låret så det kommer nog bli ett par behandlingar där så.. Missar även matchen på söndag :(

Nä nu ska ja åka så jag inte missar tiden, för sen ikväll blir det en trip till Tyskland, ha det bra Pözz Heej


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0