Fisketävling/Träning

Det blev en liten myskväll med min baby hemma hos henne då vi kollade på typ halva Rush Hous 2 , Jackiieee & Chris Tucker, vilka jäävla lirare!

Jag har lite smått myror i brallan nu för jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Det är Fiske tävling som lockar men jag vet inte vem jag ska åka dit med. Pappa vill med men grejen är att vi bara har ett kast spö än så länge och vi är 2 st, så det är tråkigt om vi ska behöva turas om hela tiden. Men jag får fråga runt lite mera och kolla om någon är sugen på att fiska med Stor-FIskarn ;)
Baby ska ut och träffa sina vänner i morgon, hon ska träffa Sanna från Norberg som är 2barns mamma och sen ska även Elin&Jimmy(?) med ut på träffen. Eftersom det är en massa tjejer som ska träffas så står jag över med att följa med på träffen så jag får hitta på något annat att göra.
Det är roligt att min baby kan träffa andra som är unga och har barn, då har dom något gemensamt och det leder självklart till att dom kan prata om massor med saker tillsammans.
Om Min Baby Är Glad = Då Är Jag Glad

Jag var ute och åkte motorcykel häromdagen med Fredrik, jävlar vad ballt det var och ska nog fråga om vi kan åka ut imorgon och åka lite till. Faaan vad fort dom där sakerna går! Så Fiska eller motorcykel blir nog att välja mellan i morgon, han skulle även hjälpa mig koppla baslåda i brorshans bil när han har tid så det kanske blir så i morgon :)

Juste jag får inte glömma bort att jag har träning i morgon som jag lite halft ska vara med på, jag ska vara med och känna efter i foten om den fortfarande gör ont så måste jag till den där terapeften? Jag tror det hette så ? ..
Men hoppas att det inte gör ont så jag kan spela matchen på lördagen för då ska jag fan vara Zlatan och göra lite mål för mitt bästaste lag ^^ :)

Nä nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på att baby ringer mig, god natt på er. Pzzzz


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0