Back? ..

Tjenixen, det var ett tag sen..
Vi börjar med att min dator har total krashat och går inte ens att starta vilket är jävligt tråååkigt eftersom jag hade så mycket som har gått förlorat nu:( Det blir till att lämna in den på felsökning iallafall och går den igång då blir jag happyy ;)

Vad har hänt under tiden jag inte har uppdaterat?..
Jag har börjat praktisera på Ragnar Persson's Åkeri och det är skit kul och det går heelt bra! Det blir ganska tidiga dagar men man vänjer väl sig sen om ett tag, det blir väl till en rutin att vakna tidigt antar jag..
Jag får köra lastbil,hjälpa till att lasta/lossa mm ..
Förhoppningsvis kommer jag att få någon form av anställning där inom kort, håll tummarna för mig :)

Nej nu tänkte jag dra mig ner till stan med min syster för att handla något att tugga på till imorgon, det är tråkigt att bara sitta där och inte göra något när inte jag kör..

(Det är inte denna som jag kör men något liknande..)

Pusshej! :)

bloglovin

Kommentarer
Från: Angelika och Cliff

Va kul.. hoppas det går bra för dig där och att de vill ha kvar dig. Lycka till!

2009-10-26 @ 22:16:43
URL: http://www.cliffzen.webs.com/

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0