Överskrift? , yeah right.

Jag tänker lägga den här bloggen på is ett tag för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här nu förtiden..
Samma med min musik, jag får inte ner en enda jävla mening med text så jag har bestämt att inte skriva här så ni kan ju kika in om några dagar/nån vecka så kanske jag har slängt upp något intressant så..
Nu vet ni de.
Andra anledningen till att jag lägger ner här en stund är att jag ska lägga mera fokus på att vara med min familj, min flickvän&leija samt mera aktiv inom jobbsökandet. Jag vill ha ett jobb och då kan jag istället för att sitta här vara ute på arbetsmarknaden och vara lite aktiv där. kan ju skriva något nån gång om jag kommer på något bra elelr lägger upp nån låt om jag lyckas få till nån...
Hejsåläänge!


Ni kan få ett litet smakprov på en påbörjad låt jag har börjat skriva på.. det enda jag har lyckats på få ner så länge är detta.. skiter i om ni hatar eller så med texten. de är min text så ;)


"

allt för många gånger har jag spelat mig själv
raderat min text, även speglat min vers/

Gräver djupt inom mig, finner inget av värde/
Ser på när min egna skugga brinner av glädje/

Känner hur lågorna sakta värmer min själ/
Skriver de här, för jag känner så här/

Samma cirkel Hur jag än vrider & vänder/
Kommer ingenstans, skriker för det bränner/

Hatar på folk, som försöker bana min väg/
Vill säga mycket mer, knappast bara det här .......
"


PUSSHEJ! :)


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0