rent allmänt alltså....

Nä nu har jag bara så jävla tråkigt så jag tänkte skriva lite skit som tidsfördriv..
Sitter här och väntar på att min baby ska komma hit, men först ska jag hjälpa mamma med att städa ur hela vardagsrummet för i morgon kommer målaren och målar taket och spacklar väggarna. Sista rummet och sen är allting helt klart, fan vad skönt att slippa allt jävla kaos med saker överallt i hela lägenheten.

Idag var jag och mamma runt på stan och kikade efter lite pynt så som vaser,krukor ja ni förstår massa sånt skit till lägenheten men jag kom istället hem med 3 par nya kallsingar ^^ hahah liksom helt off det vi var ute efter! =)

Nääjmeen nu ropar mamma, dax att skruva ner lite möbler, flytta ut allt och så, vi hörs väl nån gååång, pössheääjs!<3

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0