This is the shit! ;)

Yeah jag har varit sämst, jag menar verkligen dåålig på att hålla det jag lovade på att snart släppa upp en ny låt här på sidan men jag hittar verkligen ingen lust till att göra låtar. Det är inte det enda, jag vet typ inte vad jag ska skriva, jag har ingen känsla eller inspiration eller NÅGOT kvar sen förut.. det gör det svårt som fan bara.. Men jag har börjat få tillbaka allt litegranna nu och igår fick jag en kommentar på en av mina låtar och såna gör att man verkligen vill göra mera musik!! 
Yeppeeey nu ska jag försöka hitta min mick-sladd bland allt kaos vi har här hemma med saker överallt sen kanske jag ska be lille Robin om lite hjälp till att göra något skit !

Pöss hej!

Så här såg kommentaren ut :


" ***** has made a comment on Eggah - Vilsna Själar :
Du har bara gjort gudomliga låtar! Solklart 5 sjärnor på ALLA din låtar, gud är alltid med dig, gud versigne dig mannen!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0