God morgon!

God morgon på er eller god dag kanske man ska skriva eftersom klockan är ganska mycket =)

Jag har inte tänkt så mycket på att skriva här på bloggen eftersom att jag typ inte sitter vid datan så mycket nu förtiden. Jag har lite annat att viktigare att göra, som tex söka jobb, umgås med min babygirl träffa lite folk och annat!
jag har typ sökt jobb på
DHL
IB TRANSPORT
UPS
poståkeriet..

det är verkligen typ dött överallt!

Vad har hänt?.. Jo jag har varit ute och ätit med min gamle tränare Trazan 2 gånger och bara suttit och snackat massa skit, trevligt trevligt säger jag bara! :) Lär göras flera gånger!

Sen har jag umgåts med min underbara baby, love yah<3

Jag har även varit ute med vänner vilket jag har varit ganska dålig på men det börjar bli bättre nu =)

Nä egentligen orkade jag inte skriva men jag kan ju inte låta bloggen stå still för att jag inte orkar skriva.. xD

Nu ropar mamma för att hon vill att jag och hon ska ner på stan och kika i nån sko affär..pussheeej på er!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0