Färdischeen.

Tjao, smög mig hem på en lååång rast eftersom det ändå var ganska dött med jobb så men än är inte dagen över, börjar ju igen lite senare.
Sitter iallafall hemma nu, på väg hem från jobbet så svängde jag förbi verkstaden och ohhlaalaa dom hade svetsat såå fint så fiint så klockan 11 får jag hämta hem min bääjbä-car! Men för mig kunde den lika gärna stått kvar längre för då jag fick ju åka fin bil under tiden! Broder(Y)

Nej nu sitter jag och försöker få bilprovningens automattjänst att fatta att jag menar "C" och inte "K" som i kalle(när man ska tala in registreringsnummret) Tänkte höra om man kunde köra en drop-in besiktning så man får det där klart när man ändå är hemma, jao 9-15.30 hade dom öppet så kanske svänger förbi där sen.

Nu ska miniräknaren fram och mina jobbade timmar ska räknas ihop för sen är det $Cashiish@ $ Catchiing$ som gäller den 10nde! Wihoo!

,Ska lägga upp flera av mina låtar som jag har gjort här på bloggen och ska förska att även spela in någon ny nu till helgen om någon snäll själ är med och peppar på så jag kommer igång!
Håll öronen öppna bitchääääz!
Love to yaall!


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0