Noos-Blood!

Min dag har typ bestått av noosblod hela dagen!
Började med att åka och jobba en halvdag, varför missa en hel dag när man kan jobba förmiddagen och bara missa eftermiddagen? :)

Babilushen hooka upp mig och vi glaajda oss mot v-ås hospital för att få min NOS opererad. Det blev lite sprutor hit och dit, sen bränna bort nå vad det nu hette. Nån timme senare blev man klar på hospitalyy så vi drog in till erikslund och kollade efter nå grejjer till babiis bil och sen självklarre MÄCIdonalds! Under besöken på stan så gjorde jag typ ingeting annat än att torka bort massa blod som vägrade sluta komma från näsan, foo shooooe gick snabbt in på biltema och rånade dom på en hög toa-papper så BILTEMA SEND ME THE RÄKNING, BRÄÄNKA!

Nä nu ska jag sova för i morgon blir det tidig morgon till jobbet och får INTE missa mina "morning bitchez" sändare på morronpasset P3!
GOD NAHT BÄÄÄJBÄÄHS! (L)

Ville bara påminna er om att jag älskar min bäääbiis(L)


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0