Till en som undrade.

Det var nån som undrade vilken stad jag bor i Kosovo. Jag bor i Skenderaj/Drenica..  :)

Ohhshiiet
vad kallt det var ute. Kom precis hem efter att jag har gjort sällskap med min älskling för hon skulle till sin vän Malin. Herregud vad kallt det är jag är fortfarande stel i fingrarna så det går ju knappt att skriva. Det blev en sväng till coop sen till lidl också, köpte lite godis&dricka samt bananer till jobbet i morgon, kan vara bra att ha när man blir lite hungrig så man kan mata maskarna i magen, right lars?

haha Nej nu blir det att tat luugna soffan en sväng för att sen natta sig , tidig dag i morgon, och ett stort plus till att jag får hem min bil i morgon, skööönt för då slipper gåå i det här kalla vädret!!! :O

SOMMAR SNÄLLA!

 Jag tänkte på en sak, sverige har temefan allt man kan ha, och om dom inte har det dom behöver då skaffar dom sig det, men lite sol&värme kan dom tamefan inte skaffa sig!
 SHAME on you Swäääden!


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0