Trött, trött och mera trött!

Kom precis hem från en vääldgt lång arbets dag, började 05.30 och slutade 18.30. Men snön ska ju bort ifrån stan så folk kan komma fram när dom går,åker bil mm, så det kan ni ju tacka mig för ;) Eftersom det vart en lång dag så känns som om att jag fortfarande sitter och åker runt i den där jädrans lastbilen. Men man måste ju jobba så det är bara att bita i det sura äpplet och köra på! :)

Eftersom min älskling är i Norberg hos hennes mormor så får jag tillbringa kvällen ensam men det gör inget äftersom det ändå kommer att bli en väldigt tidig kväll, samma körningar i morgon så det bli att sova tidigt så man orkar upp!

Nu ska jag äta lite "albansk mat" och det kommer bli gott, pz*n out! (L)


bloglovin

Kommentarer
Från: DIAMANT

hej på dej!:)

2010-03-02 @ 21:26:20
URL: http://annadiamants.blogg.se/
Från: Mathilda

Nice blogg=) Hittade den idag;)

2010-03-03 @ 08:48:56
URL: http://dhella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Whats Your Name?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

"Say Whaat" ?

Trackback
RSS 2.0